Pratar i sömnen

Haha, jag tycker det är lika roligt varje gång andré pratar i sömnen. Nu för en liten stund sen sa han "Mamma" två gånger, sen sa han att jag skulle gå och lägga mig nu för klockan är 2. Men då var klockan 23, så han hade lite fel på tiden :) Stackarn, jag sitter här o garvar för mig själv, men det låter väldigt roligt när han pratar i sömnen.

Idag ska jag inte vara öppe lika länge som igår, tänkte ta en nattmacka sen krypa ner i sängen. Har ställt klockan på 10 i morgon så jag inte sover till halv 1 igen.

Sov så gott ♥

Kommentarer
Anonym Skrev:

så söt header =)

jätte fin blogg du har =)

Lycka till med bebisen och grattis till graviditeten!

2009-11-18 @ 23:51:06
Charlotte - Gravid Skrev:

Tack så jätte mycket :)

2009-11-18 @ 23:55:39
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: