Nyfödda Kattbebisar

Andrés jobbarkompis katt, var ju gravid. Hon har fått sina kattbebisar nu, helt underbart söta! Dom föddes en igår kväll och två inatt, och en av dom var orange, jag vill ha den ! Så nu har dom 3 helt nyfödda kattbebisar, en kattbebis på 2 månader ungefär, och en kattbebis på 3-4 månader, och sen mammakatten. Fullt hus där alltså :) Så när vi skulle åka därifrån kolla dom igenom mig så jag inte hade en katt med mig hem, vadå inte lita på mig :) haha.

Jag vill ha en kattbebis, försöker övertala andré, och säger att bebis vill ha en kattbebis, men det går inte så bra. Ska nog lyckas :) haha.


Kattbebisarna var till och med mindre än såhär, så underbart söta!


Kommentarer
Ameli Skrev:

nää vilken bedårande liten unge ;)

2009-11-23 @ 16:56:19
URL: http://aamelikransnyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: