När bebis är här

Har funderat på om jag kommer publicera bilder på bebis sen när hn är här. Vet fortfarande inte om jag kommer fortsätta den här bloggen sen eller starta en ny anonym blogg. Anledningen till att jag är osäker på att publicera bilder på bebis är att det finns så mycket sjukt folk där ute och man vet inte vem det är som läser i bloggen. Men än så länge är det ett tag kvar tills dess, så förmodligen kommer jag ha bilder på min älskade bebis i den här bloggen. Den handlar om mitt liv och bebis ingår i mitt  liv så ja.


Mammas myspojke ♥

 


Kommentarer
Sanne - bloggdesigner Skrev:

FREDAGS-REA pågår just nu! Ville bara säga det ifall det skulle vara intressant :)

2009-11-13 @ 17:46:21
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: