Magen vecka för vecka

Var tvungen o fixa en bild där man ser hur magen växer. När jag va i  vecka 15 tyckte jag magen va jättestor men det vet jag ju inte om den va :) Dom är ju inte tagna samma tid på dagen, men dom flesta är tagna på morgonen, en del med ingen frukost alls och en del med lite frukost. Magen blir ju större på kvällarna av all mat, men nu tycker jag att det inte blir så stor skillnad på morgon o kväll. Bebis fyller ut hela magen helt själv :)



Jag har nästan alltid något att göra nu för tiden, så fort jag inte kommer på något att göra sitter och och myser med magen, med min älskade bebis där inne. Tycker det är häftigt att man kan skilja på huvudet och rumpan och man känner att det är antingen en fot eller en hand, men jag tror när det är en fot får man en hårdare smäll än när det är en hand :) Mysbebis, mamma älskar dig ♥

Kommentarer
tjohej vad det går mellan pattar & lår. Skrev:

gud vad roligt !! jag vill oxå ha en liten bebis!

2009-11-10 @ 14:51:48
URL: http://joonnaak.blogg.se/
Ida Skrev:

Alltid kul att se steg bilder som följer utvecklingen såhär :) Lycka till med bebisen ^^

2009-11-11 @ 00:33:35
URL: http://myblueworld.blogg.se/
Patricia Lindh Nielsén Skrev:

Gud vilken fin fin fiin mage du har! så vackert gravid. Och tack för kommentaren om min tatuering! De är min andra bebis kan ja lova. Lite smårädd över hur den kommer se ut nu efter graviditeten, men de är de värt! :) Lilla tjejen växer så de knakar likaså magen!



Detsamma, ska kika lite mer i din blogg här nu :)

Kram

2009-11-11 @ 01:17:51
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: