Linköping

Blev att vi åkte iväg till stan när andré kom hem från jobbet, me like. Vi hittade lite saker till slut på net on net. Men vi fick gå två varv för första gången var jag så kissnödig så det gjorde ont, och bebis låg där och sparka på blåsan när den var full, tyckte mamma va taskigt :)

Det blev ingenting till bebis idag, fast jag skulle vilja handla massa saker till honom/henne. Det är ju roligt o handla saker till bebisen fast jag får sån längtan när vi har kommit hem med sakerna, vill ju att hn ska testa sakerna också :)

Måndagskvällen blir lugn för oss med mycket mys hoppas jag på, men tror det blir mys vid tv för mig själv medans älsklingen sitter vid datorn. För första gången fick jag ha datorn före honom, men var nog för han vill testa dom nya sakerna han köpt. Han köpte en sån sak man sätter i tv istället för att ha boxern, blir lite snyggare så, sen behöver man bara ha koll på 2 tvdosor istället för 3 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: