Lång sovmorgon

wow, jag blev äntligen riktigt nöjd med min header :) Datumen över ultraljudsbilden är beräknat förlossningsdatum, bilden ovanför andré står för vårat datum. Och datumet över stumpen och mig står för dagen då stumpen flyttade hit. Jag tror det var den 17, är inte 100% säker.

Jag håller på att vända på dygnet nu också, det tycker jag inte om. Både igår och idag vakna jag vid halv 1, fast igår vart jag väckt då. Men ändå skönt att jag kan sova, men jag kan ju faktiskt gå och lägga mig några timmar innan. Men igårkväll fastna jag vid datorn igen och gick inte o la mig innan 2. Men jag tänkte gå och lägge mig typ halv 12.

Mina händer och fingrar svullnar bara mer och mer för varje dag, undra hur dom kommer se ut sen precis innan förlossningen när dom ser ut som prinskorvar nu. Jag har även ont i händerna så kan knappt öppna korkar på flaskor längre, då är det bra o ha andré hemma så han kan hjälpa mig :)

Snuttfisen i magen sparkas och har hicka hela tiden, känns skönt att känna det lilla livet så ofta, blir så orolig om jag inte känner något på några minuter, då måste man trycka på magen tills man får en reaktion där inne :) Stackars bebis plutten.

Kommentarer
Erika Skrev:

sv: Men eller hur & tack :D



Fin header!

2009-11-18 @ 17:24:28
URL: http://icanpikan.blogg.se/
Johanna Skrev:

Det är skönt att kunna sova ut när man är gravid, så passa på medan du kan ;)

2009-11-18 @ 23:52:55
Charlotte - Gravid Skrev:

Johanna - Ja jag får göra det men behöver ju inte vända på dygnet för det :)

2009-11-19 @ 00:03:28
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: