Kvällsenergi

Vet inte var jag fick min energi ifrån, men jag hoppas den stannar.
Efter att ha tjutit massor för Erik hängde löst, till att fortsätta tjuta för jag blev så glad att han kom vidare, gravidhormoner säger jag, fjortis säger andré :) Iaf när jag kollat klart på idol, började jag vika och hänga in tvätt, från förra gången vi tvätta, och det var mest för vi ska tvätta i morgon igen.

Samtidigt så kollade andré på någon dålig film, från datorn men koppla den till tv, så jag kunde inte använda varken datorn eller tvn, så då började jag sortera tvätten, 3 maskiner endast, skönt. Skillnad från sist då det var 8 fulla och en halv full.

Sen började jag diska, det var inte lite disk och den tog aldrig slut, jag var i köket i kanske 1½ timme. Det jag gjorde va diska, diska lite till, torka av spisen och skärde upp köttet vi ska äta i morgon och la det i marinad. Förstår verkligen inte dom som jobbar med att skära kött, ush var äckligt det är, men det måste ju göras så jag passade på när diskstället var fullt och väntade på att disken skulle torka till lite så jag kunde ställa in den.

Har alltså hållt på och städat och fixat i mer än 2 timmar ikväll, utan avbrott. Det känns i min rygg, och mina ben.

Nu ska vi sova, kommer nog sova riktigt skönt inatt, hoppas jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: