Kväll

Idag har älsklingen varit duktig och städat lägenheten, diskat och tvättat, så duktig. Jag var väl inte så överdrivet hjälpsam men vill inte anstränga mig för mycket nu när jag inte är helt frisk, vill inte bli jätte sjuk igen.

Efter att försökt hitta något att ha på mig, tjutit många tårar för att jag inte kommer i mina kläder längre, tryckt ihop tuttarna i en för liten bh och sminkat bort dom svarta ringarna under ögonen kom vi äntligen iväg på dopet idag. Dopet gick bra, Kevin var så söt. Han blev lite ledsen när han fick vatten över huvudet :) Sen fick vi smörgåstårta, mums :)



Bild på mig och Natalie idag ♥


Kommentarer
unique Skrev:

Åh, stackare där. Det är tråkigt att inte komma i sina gamla kläder, men egentligen.. Vad spelar det för roll??

2009-11-29 @ 10:01:43
URL: http://saratilling.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: