Johan Falk

Vi har precis kollat klart på dom sista 2 Johan Falk filmerna, den sista var också riktigt bra. Tycker 1-3 och 6:an va hur bra som helst, dom andra får godkänt för min del.

Natalie och Robert och deras söta son kevin var här förut, och jag kände mig så social mot dom. Dom satt inne i vardagsrummet och kolla på tv och jag var i köket och diska och laga mat. Så det var iaf diskat när älsklingen kom hem, men det blev disk igen när jag lagat mat som jag inte orkade ta tag i just då.

I morgon fyller min älskade hela 29 år. Bara 1 år kvar till 30 hjärtat :) Han vill väl inte direkt bli speciellt firad men av mig får han bli firad i vilket fall :) ♥

Älskade bebis i magen har varit superaktiv dom senaste dagarna, och det märks att hn börjar bli stor nu, ibland känns det som hon försöker ställa sig upp för jag känner det på båda sidorna av magen. Nu har hn också börjat sparka ut mot sidorna och jag är överdrivet kitlig så det kitlas massor när hn gör så, min lilla älskling. Hn får igen sen när hn kommer ut :) hehe. Idag har jag också haft jätte bebislängtan, kan ha o göra med att Fru Evelina´s vatten har gått idag och snart snart har dom sin prins hos sig. Önskar er allt lycka till ! Och det är egentligen inte långt kvar tills man är där, och jag längtar till och med efter värkarna som jag annars varit livrädd för, man kommer ju bara närmare sin bebis med värkarna. Mamma och Pappa längtar massor efter dig skruttunge och vi älskar dig mest av allt ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: