Jobbig natt

Usch vilken hemsk natt det varit. Stängde av datorn lite innan två, gick och väckte andré som somnat på soffan, han börja prata om någonting om "tipsa", vad fan är tipsa för något? Jag fick bara svaret att jag var iq befriad som inte visste det, och han blev förbannad för jag inte visste vad "tipsa" var, idag hade han ingen aning om att vi ens pratat då :)

När jag fått honom i sängen så är det tyst ett tag, så skönt. Men ja det var bara ett tag, någon minut senare börjar någon jävla idiot spela hög musik, med värdens bas på, klockan 2 på natten, jag fick värdens damp för jag kunde verkligen inte somna med den där jävla musiken. Halv 4 ungefär blir det tyst, då hör man istället massa jävla fjortisar stå här utanför och skrika till varandra och springa i klackskor. Jag visste inte vart jag skulle ta vägen blev så jävla arg.

Så klockan blev väl 4 innan jag somnar, när jag äntligen lyckats somna, då börjar våran katt rriva och gräva i papperskorgen, eftersom det låg revben där i, som om han inte får tillräckligt med mat. Så jag fick gå upp igen, lägga tillbaka halva innehållet från papperskorgen, och jag vill inte ens veta vad som finns där i mer, usch.

Lyckas somna igen, då vaknar jag av att andré går upp och kissar, men då tog det iaf inte lika lång tid tills jag somna igen. Vilken hemsk natt, usch!

Kommentarer
beatrice Skrev:

tack :) din blogg är verkligen fin den med :)

2009-11-22 @ 16:55:32
URL: http://beatricelindberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: