Gravidfrågor

Namn:
Charlotte
Ålder:
20
Graviditetssymtom:
illamående, trötthet, ömmande svullna bröst.
Positivtgravtest i datum:
19 augusti 2009
Då berättade jag för:
Då visste alla redan, vi gjorde inget gravtest i början pga att vi va så rädda för att det skulle bli negativt så vi visste det då :)
Mina kompisar: 
runt vecka 14 
Resten av familjen:
vecka 11 för familjen o 12 för pappa :)
Mat jag är "beroende" av:
Det går i perioder, först va de morötter, sen morötter med dip, clementiner, julmust, pepparkakor, chips. Inte så mycket mat alltså :)
Mat jag inte alls vill äta:
matpajer, mår illa bara jag tänker på de
Illamåendet började:
vecka 6
Och slutade:
10-11
Första bebisprylen:
spjälsäng
Då jag kände första sparkarna:
28 augusti 2009 ( vecka 17+3 )
Tror att bebisenskön är: 
tror det är en flicka 
Namn vi funderar på: 
jag vill nikita, andré tove. Men det är jag som ska föda ut bebisen så jag bestämmer :) 
Grejer som händer med min kropp: 
Bredare rumpa, mer än dubbelt så stora tuttar, jätte svullna händer, ryggont, magen stor och stramar
Så motionerar jag:
när vi går till bilen och inne i affärer :)
Konstiga grejer jag gör under min graviditet: 
gråter nått enormt till filmer. 
Konstiga kommentarer jag får höra:
får inte höra några konstiga kommentarer
Konstigaste bebisrådet:
inget
Värsta gravidminnet:
vet inte

Kommentarer
Tova Skrev:

Ohh spännande, den där listan måste jag ju nästan sno från dig ;) jättekul att kunna se tillbaka på ju!

Ah, då har ni Bf bara ett par veckor efter mig alltså!

14 januari ska våran grabb komma är det tänkt, eller 16:e enligt senaste UL.

Och haha - jag gråter OCKSÅ enormt till filmer nu! :D

2009-11-15 @ 19:27:50
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Petra Skrev:

Jag har också fyllt i en sån. Roligt att se hur andra har det (har haft det) under sina graviditeter!

2009-11-16 @ 15:10:59
URL: http://www.metrobloggen.se/justshootme
L * med bebis i magen Skrev:

kul att du fyllde i den, det är så roligt att läsa andras svar:)

2009-11-16 @ 16:18:02
URL: http://diiorkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: