God natt

Ikväll har vi kollat på idol och ätit chips och godis, men konstigt nog var varken jag eller andré speciellt godissugna. Kroppen vänjer sig alltså väldigt fort vid att inte äta godis, coolt tycker jag :)

Usch vad jag inte ville att någon skulle åka ut från idol idag, när utröstningen var så satt jag bara och hoppades på att ingen skulle få åka ut. Alla 4 har varit favoriter från början, fast jag har nog Erik och Tove som storfavoriter, men om jag får välja mellan dom två så väljer jag nog Erik, andré Tove. Vi brukar alltid tycka att samma ska vinna så i år för en gångs skull tycker vi nästan olika, iaf om vem som ska vinna :)

Vi ska på dop i morgon, lilla Kevin, Natalie och Roberts son ska döpas, gulligt. Jag har varit på 2 dop som jag kommer ihåg, min lillebrors och lillasysters, men jag kommer inte ihåg nått :) Ska bli kul, fast pinsamt och träffa hela deras släkt och vänner ungefär känns det som :) Men dom flesta på Natalies sida har jag nog redan träffat.

Nu ska vi sova, eller ja andré sova och jag springa upp från sängen 10 gånger sen sova. Svarta ringar under ögonen blir bara mörkare och mörkare, nu ser det ut som jag inte sovit på hur länge som helst. Hoppas kroppen vänjer sig fort vid att inte få sova också så dom fina ringarna försvinner.



Kevin visade hela magen på den här bilden och det såg kallt ut så han fick ett hjärta på magen :)



Kram och God Natt ♥


Kommentarer
Saannis Fru & Blivande Mamma Skrev:

Det är tyvärr så att vissa får mer ont än andra under en graviditet. Dock är jag faktiskt glad över att få uppleva dessa jobbiga besvär i slutet av graviditeten än början. Men man försöker ändå njuta så mycket man kan, speciellt på alla kontroller :) Hur har din graviditete varit?

2009-11-28 @ 09:11:51
URL: http://metrobloggen.se/saanniscarlos3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: