God natt

André har redan gått o lagt sig, inte så konstigt eftersom han knappt sover om nätterna, men han skulle ju faktiskt kunna gå och lägga sig tidigare :)

Vi har bestämt att vi ska sluta äta godis på vardagarna och bara på helger, men vi har faktiskt lyckats än så länge, har gått 2 dagar, men vi brukar annars äta godis varje dag. André kommer förmodligen gå ner i vikt om vi slutar med godiset, än så länge under graviditeten har väl han gått upp ungefär lika mycket som mig, haha. Min lilla tjockis.

Så har vi ( andré från datorn men han kollade ) sett på desperate housewives idag också såklart, oh så bra det är. Längtar till nästa tisdag redan, och då går jag in i vecka 30, jeei.

Nu ska jag göra min älskade sällskap i sängen, sov gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: