God natt

Jag har precis kollar på heartbreak hotel som gick på 4an. Den är ju så bra :) Älsklingen ligger i sängen och tjatar redan på att jag ska komma o lägga mig fast jag precis satte mig här, min lilla snutt.

Denna dagen försvann också, fast vi inte har gjort något speciellt. Vi var förbi andrés föräldrar en sväng och hans jobbarkompis med kissarna, o jag tjatar massor på andré att vi ska skaffa kattbebis men det är inte så intressant för honom, fast det är ju jag som bestämmer oftast :)

God natt ♥

Kommentarer
Mamma Melissa -ung mamma till 2 i Himlen och 1 på jorden Skrev:

Känner igen det där... har man suttit vid datorn i cirka 10 sek så kommer mannen och tycker att det är dags att stänga ned...;.))



Hoppas det blir kattbebis då om det är vad du vill:.))



Och tack snälla för kommentaren inne hos mig också:.))

2009-11-16 @ 04:29:43
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Therese Skrev:

Tack! Jag älskar också vårt kök sen vi målade om det. Kommer att sakna det mycket när vi flyttar.



Vilken fin header du har. Mycket fin mage. Vilken vecka är den ifrån?

2009-11-16 @ 12:33:40
URL: http://mirasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: