God natt

Idag har varit en lugn dag. Jag lyckades ta tag i disken men finns fortfarande lite kvar, den får jag ta i morgon.
Pepparkakor, julmust och clementiner är mina nya cravings, vadå jul bebis :) jag brukar inte tycka om det så mycket annars och nu förstår jag inte hur jag kunnat leva utan de ungefär :) men vill inte dricka för mycket julmust så får dricka jos och vatten också när jag blir törstig.

Nu tjatar älsklingen i sängen och vill att jag ska gå och lägga mig, så får väl göra de då :)


Jag älskar dig min snutt ! ♥


God natt !

 


Kommentarer
Saannis Fru & Blivande Mamma Skrev:

Håller helt klart med dig i din kommentar. Bristningar är en del av graviditeten och ja det är att accepterar dem oavsett vad. Dock är jag ändå glad att det kommer så pass sent in i graviditeten och att de inte sitter så att man ser dem varje dag (sitter mer under magen). Kan säga att jag hade mer panik innan graviditeten när jag såg bristningarna på låren. Gud som jag skämdes då. Men idag är jag stolt över dem! Kram

2009-11-05 @ 09:44:59
URL: http://metrobloggen.se/saanniscarlos3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: