God morgon

Ja, jag fick sova utan att vakna flera gånger. Iofs för när jag gick o la mig fick jag gå och kissa 3 ggr på en timme, hade druckit massa vatten innan och bebis låg och knuffa på blåsan tills jag gick och kissa. Sen när jag väl somnar efter halv 4 så sov jag ända till 10.45 så skönt. Nu blir jag överlycklig om jag får mer än 2-3 timmar ihållande sömn, förut sov jag 11-12 timmar i sträck varje natt. Vadå sova bort halva sitt liv?



Jag och magen i tisdag, vecka 30+0


Idag är det lite bättre iaf, känner mig inte lika hängig men näsan fortsätter rinna.. Ska till arbetsförmedlingen idag igen, va där i tisdags, sen ska jag dit på torsdag igen, tycker det känns väldigt onödigt, men men.

Äntligen fredag, då är det snart måndag, och då är det snart ny gravidvecka igen :) Och så är älsklingen hemma hela helgen och jag slipper vakna upp ensam i den stora sängen. Fredagar är nog bästa dagen på veckan, sen är det ju idol också, vill inte att någon av dom som är kvar ska åka ut ju, men om jag får välja så väljer jag Mariette.

Kommentarer
Anonym Skrev:

2009-11-27 @ 11:37:22
Martina & Ella Skrev:

myyys mage där :D älskar gravid magar.. speciellt min egna ^^ kommer sakna den grymt mycket sen det är jag helt säker på. Hehe våran hund är lite udda :P men mycket go!

Allt bra med dig å din lilla mage? :)

2009-11-27 @ 18:17:13
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: