God morgon

Morgon o morgon men ja jag vakna för inte så länge sen. Skulle ner till tvättstugan och hämta resten av tvätten. Blev nog 9 maskiner igår, jag som trodde det skulle bli fem.

Jag har börjat få så fruktansvärt ont i ryggen, känns som att någon nerv är i kläm för ibland när jag rör mig typ hugger det till. Både igårkväll, inatt och idag har jag haft riktigt ont, hela tiden. Spelar ingen roll hur jag ligger eller sitter. Jag hade så i början av graviditeten, typ runt vecka 12-13, då kändes det också som en nerv var i kläm då fick jag höra att det kunde vara ischias nerven. Men då hade jag bara ont 2 dagar sen gick det över. Men nu gör det ondare än då och nu gör det ont hela  tiden, det hade jag inte då. Men jag kan stå ut för min bebis skull.

Skulle också vilja ha sån där nässpray till gravida  eftersom man inte får använda vanliga nässprayer när man är gravid. Börjar bli trött på att inte kunna andas genom nästan på nätterna, har varit täppt sen också början av graviditen, och nu börjar även det bli värre. Jaja man ska väl klaga när man är i sista trimestern och ha ont, snart är ju bebis här och då går nog allt sånt över får vi hoppas.


Kommentarer
Sandra - gravid i v 28 Skrev:

Vad är det för nässpray?Jag är typ konstant täppt i näsan.

2010-01-13 @ 13:49:05
URL: http://bluebirdfairy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: