God morgon

Vaknade för en liten stund sen, eller ja blev väckt av att telefonen ringde. Är fortfarande svintrött man kan inte somna om, suck. Snuttis i magen ligger och har hicka, det har hn haft till och från sen jag gick upp. Köpte present till andré igår, han fyller ju år på fredag. Hade stora problem med att hitta något men lyckades till slut :)
Idag tänkte jag fortsätta ta tag i disken, började plocka och diska här igår men sen blev det för jobbigt så tänkte fortsätta idag så inte andré behöver göra de när han vart o jobbat hela dagen. O han ska jobba på söndag också, det tycker jag inte om. Det kommer bli första helgen på 7-8 månader nånting som vi kommer va utan varandra, nej det tycker jag inte om. Och söndagar som det aldrig finns nått o göra heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: