God morgon

Gårdagen försvann, iaf kvällen. Vi åkte in till stan en sväng och handla lite. Net on net har öppnat där precis och där finns det ju många bra grejor. Vi köpta en ny micro, andré köpte en ny mobil som var väldigt behövligt eftersom hans är från stenåldern. Sen köpte vi en massagesak som definitivt ska med till förlossningen, min nya bästa vän nu när ryggen börjat värka. Jag köpte 2 saker till bebis. Tror det va allt. Jag köpte också aco nagelstärkare, och märkte skillnad direkt. Så den är ju riktigt bra, hade aldrig testat den innan men hört att det är typ den enda som funkar. Jag har fått så fina naglar sen jag vart gravid, dom är lite mjuka bara o vill inte att dom ska gå av nu när dom är såhär. Lägger upp bilder på det vi köpte senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: