God morgon

Hittade den här videon för ett tag sen, måste ju bara lägga upp den på bloggen, den är ju så söt :)



Jag vakna tidigt idag, halv 10 var kissblåsan för full så fick springa upp då möter jag andré som är  på väg tillbaka därifrån, brukar alltid vakna när han går upp på helgerna, så blev lite förvånad för jag trodde han låg i sängen :)

Vi ska tvätta idag också, men det är inte många maskiner i dag heller, tror inte tvättkorgen är full ens, skönt!
Ska börja fixa iordning mig, vet inte vad jag ska ha på mig, kommer ju inte i någonting längre förutom mjuisbyxor och andrés t-shirt :)

Kommentarer
18åriga Fru Sofia - i väntan på bebis Skrev:

Ja det gör säkert jätteont för henne :/ Usch. När har du BF? =) kram

2009-11-28 @ 12:19:59
URL: http://frusofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: