Glad

Blir så glad när det blir som jag vill när jag designar bloggen :) Allt som jag vill, blir som jag vill, fast jag egentligen inte har en aning om hur jag gör det :) Känner mig rätt stolt eftersom jag inte ens bloggat 1 månad än, och ändå lyckats så mycket med design.

Nu sitter vi och kollar på stockholm - arlanda på 3an. Vet inte vad vi ska kolla på sen, men det lutar åt efterlyst :) Idag har det varit lugnt, jag har fixat med bloggen och andré har jobbat och kollat på tv. Ska gå och lägga mig tidigare ikväll och ställa klockan så jag vänder tillbaka dygnet. Då kanske det är ljust ute lite längre, idag vart det ju mörkt när man hade kommit upp kändes det som, det tråkiga med vintern innan snön kommer. Då lyser det upp lite mer iaf.


Kommentarer
Love Oliwers mamma Skrev:

Hej!



Kul att du hittade till min blogg



Såg att du skrev in dig i BF-listan.. jag kan skriva dit dig men den är inte uppdaterad på länge..vill du ändå skrivas upp? kram Love

2009-11-18 @ 20:49:30
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Love Oliwers mamma Skrev:

Hej!



Nu är du med på BF-listan :) va kul för dig 1 februari inte så jätte långt kvar :)

Min mormor kommer ifrån Kisa ursprungligen..

kram Love

2009-11-18 @ 21:04:13
URL: http://mommyatnineteen.blogg.se/
Matilda - Snart 2barns mamma! Skrev:

har du gjort om designen ? =) jättefint iaf!

2009-11-18 @ 21:05:31
URL: http://majbebis08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: