Längtan

oj, vad dålig jag har blivit på att lägga upp bilder, det får det bli ändring på eftersom det är mycket roligare o läsa en blogg med bilder än där det bara är text.


Älsklingen var precis hemma på lunchen, tycker det är så skönt när han jobbar i kisa så han kommer hem på lunchen. Förut jobbade han i horn, och då kom han hem senare på eftermiddagen och kom inte hem på lunchen.



Fick första riktiga sparken på revbenet förut, det kändes väldigt obehagligt. Förut vet jag inte riktigt vad bebis höll på med där inne i magen, kändes nästan som hn försökte ställa sig upp, hn tryckte sig jätte mycket utåt på sidorna ( där det kittlas som mest ) men hn slutade när jag hoppade till :) Lilla skrutt där inne ♥

Jag förstår inte hur man kan längta så mycket efter någon man aldrig träffat, jag förstår inte hur man kan älska någon så mycket som man aldrig träffat. Detta är verkligen helt underbart och jag är så lycklig för att just jag får vara med om detta otroliga mirakel ♥

 


Kommentarer
Tova Skrev:

Hihi, visst är det häftigt att man kan längta efter och älska någon så mycket när man aldrig ens träffat honom/henne... <3

och visst är det cool med sparkar mot revbenen, hehe! Min lilla sparkar uppåt jämt nu. Tror nästan han fixerat sig med huvudet nedåt... fast det är lite svårt att avgöra förstås...

kramar

2009-11-19 @ 15:48:24
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: