Dom små förändringarna

Jag kommer nog fortsätta göra om små förändringar hela tiden på bloggen, får väl se hur lång tid det tar innan jag kommer på nästa sak som jag måste testa, och blir oftast mer nöjd. Men det är ju ett tidsfördriv iaf :)

I morgon är det fredag, och jag längtar lite extra. Vi har inte ätit en enda godis denna veckan, och jag är sjukt sugen på både godis och chips. Tycker vi är duktiga som lyckats faktiskt, eftersom vi ätit godis varje dag i 7 månader kanske, stackars bebis. Kan ju inte vara nyttigt o få i sig så mycket godis när man ska växa sig stark.

Snart kommer min älskade hem, jeei :) ♥
Och snuttis i magen har hicka, som vanligt :)

Kommentarer
Tova Skrev:

Hihi ja, lite obehagligt är det ju förstås när lillen kickar hårt om nätterna ;)

han rumlar om jättemycket just nu faktiskt, när jag sitter framför datorn. Så coolt, man känner sig aldrig ensam liksom!

Du är ju inte såå långt ifrån mig, du är v. 30 eller nåt nu va?

Kramar

2009-11-19 @ 17:02:07
URL: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Fru Evelina Skrev:

vad duktiga ni är med godiset!

jag åt också mkt godis under graviditeten, kanske därför han var så stooor haha!?



kram!

2009-11-19 @ 19:50:03
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: