Chanell

Det har länge varit prat om att andrés mammas hund Chanell skulle behöva en omplasering eftersom hans mamma inte har tid för hunden nu när hon utbildar sig till lärare och även har extrajobb som lärare. Vi testade att ha henne i 2 veckor, men nej det funkar inte riktigt. Och jag är ingen hundmänniska och har inte tålamod till hundar som henne.

Men nu iaf har hon fått en ny familj, där kommer hon att få det jätte bra. Dom bor ute på landet så hon kan springa ut fritt utan att gå i koppel. Det finns också en annan hund som bor där och dom är tydligen kopior av varandra i sättet.



Vi var där igår när vi va inne i stan och hälsade på. Och hon som vanligt upp i mitt knä, förstår inte riktigt varför hon alltid ville vara i mitt knä, för det var oftast jag som knuffade bort henne och inte ville kela med henne och andré brukar ropa på henne att hon ska komma o gosa med honom. Hon fick heller inte sova under mitt täcke utan hon fick sova under andrés, så förstår inte varför hon ville va i just mitt knä. När hon sen hoppar ner från mitt knä kommer nästa hund, som är lite större. Han blev lite avundsjuk ju.

Känns iaf skönt att veta att hon har det bra, även om vi inte alla gånger kom så bra överens direkt.

Snart desperate housewives, det ser vi ju fram emot :) har sagt till bebis att hn får komma när hon vill men mamma vore tacksam om hn inte kommer just på en tisdag när det är desperate housewives :) Sen är ju självklart bebis viktigare men om jag får önska :)

Kommentarer
FRIDA HJÄRTA KEVIN Skrev:

sv; Tack för din röst :)

Allt bra? :D

2009-11-10 @ 21:24:26
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: