Bebislängtan

Fixa med bloggdesign är ju ett bra tidsfördiv, men blir lite tråkigt när jag inte kommer på hur jag ska göra för att få det som jag vill, vill ändra på vänstra sidan, men vet inte hur, vet bara att jag inte är nöjd :)

Älsklingen ligger och sover, det har han gjort 2 timmar ungefär nu, så ska nog väcka honom snart så han kan somna ikväll.

Bebisskrutten ligger och leker massor, hela magen gungar fram och tillbaka, känns dom hn försöker komma ut genom naveln. Mina småsyskon trodde barnet kom ut därifrån men bebisen kommer ju med storken :) Ja vad jag kommer sakna att mysa med magen sen, men kommer bli skönt att få tillbaka sin kropp igen och förhoppningsvis komma i sina vanliga kläder igen inom inte allt för lång tid. Jag har bebislängtan, tycker bebis kan komma snart, fast ändå är det bättre om hn stannar där några veckor till så hn är stor och stark när hn kommer så hn blir frisk.


Mamma och pappa längtar efter dig älskade bebis ♥


Kommentarer
Ida Tallhed Skrev:

hur man får skugga på texten i inläggen menar du?! oj, de vet jag faktiskt inte.



Gällande min mer "personliga meny" med olika kategorier och sådant, de är svårt att örklara hur man gör de tyvärr. men på designadinblogg.se kan du läsa om bland annat de.



Kram

2009-11-27 @ 15:40:01
URL: http://idatallhed.blogg.se/
Martina Skrev:

Va egoistisk jag lät de va ju inte riktigt meningen :P ja alla gravid magar är verkligen vackra och ingen är den andra lik heller.. Fy för förkyldning säger ja bara! jag har halsbränna så det skriker om det så jag har fått hemsk hosta efter den så folk lär väl tro att jag är jätte sjuk eller nåt. Men annars mår ja bra, bebis rör på sig lite då och då (våran skrutt är inte så jätte aktiv)

Har du tagit sprutan för svininfluensan?



Kram

2009-11-27 @ 18:52:51
URL: http://hallonmuffin.blogg.se/
Sandra Skrev:

Tack så jättemycket! Snart är det er tur inte långt kvar! det mest underbara att se fram emot!

2009-11-27 @ 19:18:41
URL: http://alexxandria.blogg.se/
Nana Skrev:

Ramlade in på din blogg för att du kommenterat nånstans.. minns inte vart! Det var i alla fall roligt att läsa. Jag har BF den 4/2, så det är kul när man hittar nån som ska ha ungefär samtidigt, och får se vad den personer har för tankar och funderingar. Min starkaste tanke just nu är att 10 veckor känns som en låååång tid helt plötsligt, även fast det gått fort hittills! Det känns liksom som att man varit gravid så länge att det borde vara dags på nåt vis :) Lycka till!

2009-11-27 @ 21:15:13
Charlotte - Gravid Skrev:

Nana - Vad kul o läsa :)

ja dom flesta har Bf i januari tycker jag, har hittat någon mer i februari :)

Jag tycker 10 veckor känns som ingenting, snart är man verkligen mamma på riktigt och det känns helt fantastiskt :)



Tack desamma!

Kram

2009-11-28 @ 00:44:09
URL: http://charlottegaines.blogg.se/
Evelina Skrev:

hihi ja OJ vad jag längtade på slutet, men nu i efterhand så saknar man magen lite. Faktiskt! fast, jag längtar också till att bli lika smal som innan haha =)



kram!

2009-11-28 @ 19:34:44
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: