80 dagar

Visst 80 dagar låter kanske mycket, men så fort som dom här 200 dagarna har gått så är det inte så lång tid kvar. Jag och älsklingen låg i sängen igår och pratade om hur allt ska bli sen och att om 3 månader sitter vi där med en liten bebis, så underbar tanke men kan ändå inte förstå att vi verkligen ska få en liten bebis. Förut pratade vi jämt på kvällarna innan vi somna, men nu var det jätte länge sen vi gjorde det så va jätte mysigt.

Bebisfis är fortfarande aktiv, och tycker om att kitla mamma på sidorna. Det är jätte ofta hn drar med foten eller handen lite långsamt så långt ut på sidorna hn kan, där kitlas det jätte mycket, så varje gång hn gör så, så hoppas mamma till, och det tycker väl bebis är jätte kul eftersom hon fortsätter hela tiden :) älskade du ♥

Vissa dagar har jag mer längtan än andra dagar, och idag är en sån dag då jag längtar lite extra. Längtar efter att få se vem du är i min mage, som legat där inne så lång tid men ändå så kort tid och växt till dig för att klara av livet utanför magen. Mamma älskar dig skrutt, mest av allt ♥

Kommentarer
Sanne Skrev:

Tack så mycket :)

2009-11-13 @ 14:28:40
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: