2012

Idag har vi ( andré ) rensat i skåp och tagit ner i källaren, men jag hjälpte iaf till o bära så mycket jag kunde :)

Sen kom vi på att vi ville åka in till stan och se 2012, så vi frågade hans jobbkompis om dom ville följa med, så vi 4 åkte. Shit så bra den filmen var, den är verkligen värd att se. Den va ju 2h 38 minuter lång, men det märkte man inte i filmen utan man kände det i rumpan. Har fortfarande mindre känsel :) Som tur var fick jag iaf inte ont i ryggen. Jag trodde innan att filmen skulle va bra, men inte så bra.



När jag satt och spände mig och va helt inne i filmen fick jag många hårda sparkar av bebis, hn kände väl av att jag var stressad och då blir hn också det. Sen när jag slappna av så sov hn.

Den här dagen har verkligen bara försvunnit. Ikväll blir det lugnt, vi kommer nog kolla på tv och gå o lägga oss rätt skapligt.

 


Kommentarer
MALINHE - FOTOBLOGGEN! Skrev:

SV: ja, :D:D



allt bra ikv då?:)

2009-11-14 @ 22:36:36
URL: http://malinhee.blogg.se/
L * med bebis i magen Skrev:

tack detsamma, tycker din mage är jättefin! =)

2009-11-15 @ 00:00:03
URL: http://diiorkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: