13 veckor till Bf

Nedräkningen går fortare än jag trodde att den skulle göra. Men jag tycker att magen krymper istället för att växa, tycker den såg större ut förra veckan. Men enligt sf-måttet har livmorden växt precis som den ska eftersom jag ligger mitt på kurvan, känns skönt. Jag har massa bebislängtan, fast kommer ändå sakna sparkarna där inne sen när bebis flyttar ut. Tycker det är så underbart att känna det lilla livet där inne och veta att det finns en liten bebis där inne som växer sig stor och stark för att klara av livet utanför livmorden. Bebis har börjat få hicka jätte ofta, känner av det minst 3-4 gånger varje dag nu. Förut så kände jag det bara någon gång ibland. Men tycker det är mysigt o känna när hn har hicka för då rör det sig i magen i flera minuter. Förvärkarna har börjat göra mer och mer ont, inte så överdrivet ont men om man jämnför från förut så känns dom mer nu, känner dom även i ryggslutet nu, det har jag inte gjort innan. Men jag behöver inte anstränga mig alls för att få förvärkar, kan bara ligga i soffan så kommer flera stycken. Det var någon kväll jag hade kanske 5 förvärkar på mindre än 1 timme, och då låg jag helt still i soffan, men dom slutade inte. Då blev jag nervös, men det gick över sen så det var ingen fara. Magbild från idag vecka 26+6


Kommentarer
Andre Skrev:

Diska älskar dig puss puss

2009-11-02 @ 12:49:15
charlotte gravid vecka 26 Skrev:

Ja, vill du göra det? :)

älskar dig me, PussPuss

2009-11-02 @ 13:34:57
URL: http://charlottegaines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: