12 veckor kvar till Bf

oj det är bara 12 veckor kvar!? Jag njuter verkligen varje sekund av att bära våran bebis, och nu när tiden går så fort så måste jag njuta ännu mer :) kommer sakna o ha bebis i magen massor sen. Lilla bebis blev nog lite arg på mamma igår, hn låg med huvudet mellan revbenen så man kände huvudet jätte tydligt, när jag kände där vid så kände man en hand och arm komma upp o knuffa på min hand :) sen sparka hn jätte hårt i sidan också, tror inte hn tyckte om mamma då :) Man kände också hur hn låg med rumpan nere på vänter sida så låg hn och sparka mot höger sida, jätte mycket. Mys bebis mamma älskar dig!



Tänk egentligen så fort tiden går, i morgon går jag redan in i vecka 28. Det är ju bara 2 veckor kvar till vecka 30 och då känns det som det inte är långt kvar.  Men som jag längtar efter våran käraste så gör det ingenting att det går fort, ännu mindre eftersom jag njuter varje sekund med våran bebis ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: