10 veckor till Bf

Det är inte långt kvar nu, tänk så fort tiden har gått, men jag tror tiden kommer kännas som en evighet nu, för nu har jag sån bebis längtan. Frågade andré igår om vi inte skulle åka in o föda, men det fick jag inte :)

Tog på mig ett linne förut, känns inte som det va så länge sen jag använde de, men nu räckte inte linnet till över magen :)


25+3


29+6

Märkte nu att första bilden är tagen för 1 månad sen, vart tar tiden vägen? Det borde egentligen kännas som en evighet eftersom jag bara går hemma, har gjort det sen i maj, och jag väntar och längtar varje dag efter bebis, men tiden bara springer iväg. Måste passa på att njuta till max av graviditeten, eftersom den nu snart är slut, iaf om det går såhär snabbt.


Sandra är påväg hit, hon ringde o väckte mig i morse vid 10. Nu har jag också börjat få jätte svårt för att somna, men sover hur bra som helst när jag väl somnar, sen vaknar jag för minsta lilla. Häftigt att kroppen ändå förbereder sig på det sättet också. Vi mammor har ju mer tur än pappan eftersom våran kropp förbereder sig för barnet, det gör ju inte pappans kropp på samma sätt. Och jag är så lycklig för att just jag får bära vårat älskade barn i magen, helt underbart! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: