Vecka 38 (37+2)

Skulle bebis komma samma dag som Nikita gjorde är det bara 6 dagar kvar! Som mest är det inte ens 5 veckor längre, helt sjukt! Jag har så svårt att förstå att jag snart ska föda barn igen, ska jag verkligen gå igenom det där onda men så underbara en gång till? Och inte samma förlossning som med Nikita utan en helt ny, med ett helt nytt barn! Magiskt.
'
Nu börjar jag allt få lite fler besvär, ont som fan på ena sidan höften, ibland kan jag inte ens gå utan får krypa när jag ska ta mig någonstans, värst är om jag rört mig mycket under dagen och suttit ner en stund. Förvärkarna kommer och går, mer förvärkar och inte sammandragningar, ont i tuttarna och i ryggen men annars får jag väl inte klaga :)
'
'
Nikita i magen veca 37+0
'
Mina tankar med Nikita denna vecka
Jag har börjat tänka mycket på förlossningen nu, man vet ju inte vad som väntar. Det mest spännande är ju att man inte har en aning om när bebisen kommer, hur lång tid det kommer ta, när och var förlossningen startat, hur den kommer starta. Och nu räknas bebis som fullgången så det känns ju skönt. Nu ska hn bara ligga där inne och växa och samla på sig mer fett. Mensvärken försvann sen, skönt det! Tycker knappt jag haft förvärkar heller. Idag har jag nästan inte haft någon sammandragning alls. Fick bara lite när jag bytte sängkläder.

Kommentarer
Thakock Skrev:

Åhhhh det är såååå spännnade! =D

2012-01-16 @ 15:46:33
URL: http://briadlover.blogg.se/
Nikita mamma till Albin & gravid med lillasyster Skrev:

Hej!

Vad coolt att du har en dotter som heter Nikita,

det är rätt ovanligt namn... hur kom det sig att hon fick det namnet?

Tycker det är häftigt då jag ser andra som heter som jag eftersom det är rätt ovanligt!



ser att du ska ha bebis igen snart också, samma här :)

2012-01-16 @ 16:02:35
URL: http://nikital.blogg.se/
jennifer Skrev:

men va gulligt! du har bara en liten gravidkula och inget mer! hur glad hade man inte varit om jag "bara" gick upp på magen och inte vid sidan av den också :p

superfina bilder :)

2012-01-16 @ 20:31:00
URL: http://jennifermedj.blogg.se/
i min lilla lilla värld Skrev:

Men visst ser magen exakt likadan ut?

2012-01-16 @ 22:47:04
URL: http://saratilling.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: