Vecka 37 (36+0)

Ja snart är bebis här och jag 2 barnsmamma, känns lite overkligt men verkligare än vad de gjorde med Nikita iaf :) Jag tänker nästan varje dag på förlossningen nu, kanske dags att packa bb väskan med? Man vet ju aldrig när hon tänkt komma ut, men jag hoppas hon stannar till februari, vill inte att hon kommer innan Nikitas födelsedag iaf :)
'
För att vara så kort tid kvar mår jag fortfarande bra, ont i ryggen och onda onda förvärkar har jag men annars mår jag bra. Men vissa förväkar känns som när värkarna precis startat, då blir man lite nervös. Nikita brukar komma fram och blåsa på magen när jag får en riktigt ond förvärk och hjälper mig att smörja in magen nästan varje dag, det är såå mysigt!
'
Det var den här veckan idag Nikita fixerade sig, men det har fortfarande inte bebis gjort men hon ligger väldigt långt ner, och kommer fortfarande åt mina revben :)
'
Dagens mage vecka 36+0
'
Nikita vecka 36+0, fixerad och klar, 2 veckor och 1 dag till stannade hon :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Spännande! =) Skönt ändå att du mår så bra =)

2012-01-06 @ 18:50:39
URL: http://briadlover.blogg.se/
Louise Skrev:

Vad mysigt, tycker det verkar som Nikita kommer bli en jättebra storasyster :)

Gulligt att hon kommer och blåser på magen! <3



Kram

2012-01-06 @ 20:00:22
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: