Städ och tvättdag

Vi har haft en såndär riktigt tråkig dag och bara städat och tvättat typ, men det behövs ju det med. Men fy va ont i ryggen jag har nu, städa och tvätta ska jag inte göra samma dag innan förlossningen igen iaf :) Varit ute och lekt i regnet har vi också gjort, sen gick vi in och drack varm oboy framför bolibompa, det var mys på hög nivå!
'
Det har blivit lite ommöblering här senaste tiden, Nikitas säng har flyttats in i mitt sovrum, prinsesstältet in i Nikitas rum och där står istället syskonvagnen och ett kök Nikita fick av mig i julklapp :) Det blev inte den syskonvagnen jag först ville ha, jag kom på sen att jag behöver en smal vagn eftersom jag kommer åka mycket buss och tåg sen, så det blev en 2me atlanta syskonvagn och än så är jag nöjd, men har inte testat den ute än eller med mer än 1  barn i :) Jag beställde först en phil&teds men var inte alls nöjd med den så den skicka jag tillbaka igen.
'

Kommentarer
Thakock Skrev:

Tjusigt du har det! =)



Inte illa med syskon vagn alls =D

2012-01-06 @ 12:23:34
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: