Mvc

Idag var vi och kolla till bebis i magen. Hon var fixerad som jag redan visste och när hon kände på magen sa hon att det är ingen stor bebis som ligger där iaf, när hon skulle känna om hon va fixerad sa hon oj va långt ner hon ligger :) Vi ligger mitt emellan medelkurvan och lilla kurvan så lite mindre är magen den här gången, Nikita låg mitt på hela vägen :)
'
Hemska förvärkar har jag haft idag, och ont i hela magen och svanken. Har jag suttit ner eller legat ner och ställt mig upp har det blivit världens tryck neråt så jag får lyfta upp magen för det ska släppa, jag går typ som en anka när jag precis ställt mig upp :) Men nu är det inte långt kvar, jag tror hon kommer komma på Nikitas födelsedag, skulle inte bli förvånad! Om hon inte kommer ännu tidigare, för inte kommer jag väl få en februaribebis den här gången heller :)
'
Nu är vi redo för bebis, har köpt små små blöjor idag, men packa bb-väskan kanske man skulle göra snart med, har iaf skrivit upp vad jag ska ha med mig denna gången och det blir inte ens hälften av vad jag hade med mig med Nikita, det var alldeles för mycket :)
'
Magen idag vecka 36+3
'
Nu sover lilltjejen och jag ska passa på att plocka undan alla leksaker som är över hela lägenheten, förstår verkligen inte hur lilla hon kan stöka till så! Sen kommer bästaste Eliin hit, blir en myskväll med massa gott :) ♥
'
Och eliin är så snäll och kommer vara här när jag kommer hem från bb så jag får hjälp med första syskon chocken, det är verkligen guld värt!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Såå mysigt!



Kan du inte berätta vad du kommer ha med dej i bb-väskan? Och framför allt jämföra med vad du inte hade behövt förra ggn men hade? =)



Vad sweet att hon kommer vara hos dej! Vilken ängel! =)

2012-01-09 @ 20:34:29
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: