Ingen vila för kameran

Jag är så glad över att kameran kommer fram flera gånger om dagen igen, så jag får massa bilder på Nikita och Nellie såhär i början, som jag har med Nikita. Jag älskar att gå igenom alla bilder på Nikita när hon va bebis, men har ofta svårt att göra de med för jag saknar den tiden så mycket, men det har varit mycket roligare och mycket mer glädje och skratt sen Nikita fyllt 1, har verkligen njutit av den här tiden med henne när hon inte varit i sina trotsperioder vill säga ;)
'
Nikita tycker fortfarande inte om att va me på kort, tar man fram kameran kommer oftast handen för ansiktet :)
'
Morgonmys i sängen med mina tjejer ♥
'
Nikita låg och var hur söt som helst bredvid Nellie, men när hon ligger sådär gäller de att ha koll för hon vill gärna lyfta upp Nellie
'
Som sagt när kameran kommer fram gömmer sig Nikita ;)
Vi tog en andra tur med barnvagnen idag, rätt smidig vagn för att va en syskonvagn, men den är så tung! Och den känns så stor och klumpig om man jämför med brio race som jag vant mig vid nu :) Men jag är nöjd med vagnen, helt klart värd pengarna (ensast 2000:- för bara vagnen)

Kommentarer
Louise Skrev:

Haha, knäppis :)

Tycker Nikita verkar så mycket äldre än hon är, vet inte hur jag ska förklara :)

2012-01-24 @ 22:35:48
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com
PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster. Skrev:

Lilla fisen! Läser ditt inlägg nedan.. Gumman <3

Kan inte tänka mig hur kämpigt de är på många sätt för dig just nu! Önskar verkligen att jag bodde närmre dig.. bara för att komma förbi en stund, hjälpa till och mysa med er. Ni verkar vara så otroligt härliga allihop.



Och det är inte fel av dig att känna så som du gör! herregud, jag kommer ihåg hur känslorna gick när Wilja föddes! då att vara själv med TVÅ. Förstår att det är skitjobbigt, men känn dig inte elak mot Nikita.. <3



Kramar!

2012-01-25 @ 13:31:25
URL: http://mammasangel.blogg.se/
Nikita mamma till Albin & gravid med lillasyster Skrev:

hoppas allt går bra med dina tjejor =)

men är du ensamstående, var ju in på din kategori bröllop, gifte du dig inte bara för ett år sen typ ?

2012-01-25 @ 13:31:54
URL: http://nikital.blogg.se/
Thakock Skrev:

Sötnosar! =)



Fräck vagn! =D

2012-01-25 @ 18:53:04
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: