Bortskämd

Det är ju snällt av Nikita att skämma bort mig med massa sömn nu precis innan bebis kommer :) Igår eftermiddag gick vi ner och handla, Nikita gick hela vägen ner till affären och det är en bra bit tycker till och med jag :) Men det tröttade verkligen ut hennes små ben för hon somna i vagnen vid 18, och då får hon sova för natten. Hon vakna vid 20 igen för kvällsvällingen och somna om och vakna till när jag gick och la mig, sen sov hon till efter 9, hur är det möjligt?
'
Jag däremot vaknar 1 gång varje natt, precis samma tid 3.30 och måste kissa och äta. Jag vaknar av att jag är så hungrig inte kissnödig :) Och somna om när jag är hungrig funkar inte alls!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Haha inte lätt och vara gravid ne :P



2012-01-11 @ 20:00:04
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: