Vattenkranen!

'
Jag hade en missnöjd Nellie på armen igår, som vanligt. Fick ett tips igår om att sätta på vattenkranen när hon skriker så, och så fort vattenkranen kom på blev hon tyst och somna. När jag stängde av den efter någon minut vakna hon och skrek igen tills jag satte på den, så där satt jag på en stol i köket framför vattenkranen tills Nellie somnat in. Hon vakna dock igen och skrek efter ett tag, då la jag henne i vagnen i köket med vattenkranen på och jag fick plocka undan alla leksaker från dagen.
'
Det är inte lätt att lägga Nikita nu heller, nellie börjar alltid skrika runt 19 och skriker till och från tills jag går och lägger mig, så 2 kvällar har Nikita viljat gå och sova och Nellie skrikit så hon inte kunnat somna. Hon vill att jag ska ligga bredvid henne i hennes säng när hon ska somna och ligger eller sitter jag ner skriker nellie ännu mer, och stå bredvid sänge går inte Nikita med på. Till slut igår gav hon upp och la en filt på golvet och bad om välling, sen satte hon sig i soffan bredvid mig och somna.
'
Nellie blir oftast lugn att att få ligga bredvid storasyster, som alltid vill hålla henne i handen, det är så fint, att det finns så mycket kärlek att ge till dessa små fina barn ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Skönt du kommit på det med kranen! Är ju litta skönt något hjälper. =)



Underbart söta är dom!

2012-02-09 @ 18:35:32
URL: http://briadlover.blogg.se/
Anonym Skrev:

testa och köp en bärsele och bär henne typ hela tiden. vi har kört med det med vide sen har var nyfödd och det fungerar kanon..http://www.edenbaby.se/catalog.php?category=2

manduca bärsele för nyfödda :D

2012-02-09 @ 20:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: