tulpaner

'
Min mormor kom hit förut med tulpaner, så fint! En liten sneakpeak på nya vardagsrummet, helbild kommer kanske imorgon om jag fått hem dom sista detaljerna då som jag beställt :) Nästa månad blir de åka till ikea och köpa ramar och få upp lite bilder här hemma :) Det var väl på tiden sisådär 1½ år senare :)
'
Vi var hos mamma och träffa mormor hela eftermiddagen och gick hem när Nikita skulle sova, dricka välling ville hon göra i sängen och när hon precis druckit upp vaknar såklart nellie och skriker och skriker, när jag går och hämtar henne lämnar Nikita sängen och ville inte lägga sig igen, jag försökte få tyst på Nellie och märkte hur tyst de blev..
'
'
Crosstrainern är helt underbar på alla sätt, jag tränar på den och Nellies kolik blir bättre av den, sätter ner henne i bärselen varje kväll och tränar, hon är tyst så länge jag står på den, men så fort jag stannar börjar hon skrika igen, det hjälper inte om jag går omkring eller så utan bara på den blir hon tyst! Ja jag får ju motion iaf :)
'
Jag och min kolikbebis ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Stackare...men skönt något får henne tyst. =)

2012-02-25 @ 11:07:27
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: