Trött!

Jag är så himla trött! Jag går och lägger mig 00-01 varje kväll när Nellie slutat skrika går upp på natten för att amma, byta blöja och vissa nätter trösta bebis, sen vid 9 är dagen i full gång med min trotsiga unge. Under dagen gör jag välling, byter blöjor, ammar, lagar mat, diskar, plockar, städar och tränar. Jag får knappt ens sitta ner längre. Båda barnen vill vara i min famn, båda barnen vill ha min uppmärksamhet! Ibland skulle de va skönt att ha någon som hjälpte till, typ som barnens pappa, men nej. Jag får lite hjälp av mamma när hon har tid men hon själv har fullt upp. André tar Nikita någon helg ibland, nu va de 3 helger sen. Nikita går hemma hela dagarna och vill stumleras, när hon somnat på kvällen är de dags för kolikskrik. Ja när man är ensamstående 2barnsmamma är de väl sånt man får ta, men lite får man väl iaf klaga!
'
Det är ju tur att det är just ni som är mina fina barn ♥

Kommentarer
Louise Skrev:

Klart man får klaga...!!

Jag är inte ensamstående och jag tycker att trotsiga barn (Leona ;) ) är hemskt jobbiga ibland...

Kan inte ens tänka mig hur det måste kännas med ett till barn, som dessutom har kolik och sen inte få avlastning :(

Usch, önskar man bott närmare så hade jag hjälpt dig så du fått sova lite.

2012-02-27 @ 09:49:00
URL: http://forbiddenrage.wordpress.com
L I N N Skrev:

Hellooo sweetie!

Hoppas du får en underbar start på veckan! :D

2012-02-27 @ 12:07:40
URL: http://linnhahne.blogg.se/
Eva Skrev:

jaa det är tufft att va själv, och man behöver få avlastining! kan inte ens föreställa mej hur det är när man inte bara har en utan TVÅ små. tråkigt att inte pappan hjälper till mer :(

kan du inte få 15 timmars plats på dagis till Nikita när även om du är mamma ledig? det vore ju iallafall nåt.

hoppas det löser sej på nåt sätt. dom är bra fina dina flickor iallafall!<3

2012-02-27 @ 16:59:45
URL: http://jagochlillasot.blogg.se/
Michaela ♥ mamma till Leon & Charlie Skrev:

Vilka sötnosar!

Och vilka underbara lockar stora dottern har! :)

2012-02-29 @ 14:43:53
URL: http://flavorsofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: