Stress

Min lilla familj ♥
'
Kom hem från Norrköping igår, idag satt jag och prata med Eliin och bara kände nej jag vill till Norrköping, dygnskortet gick ut 3 timmar efter så fick snabbt kolla upp bussar, hade 1 timme på mig tills bussen gick, tar 20 minuter att gå ner, båda barnen hade bara blöja och jag var inte heller påklädd, fick packa ner alla saker, klä på båda barnen, packa ner båda barnen i vagnen och ner mot bussen, 25 minuter tog de för oss att ta oss utanför dörren och vi kom ner till bussen 10 minuter innan den åkte, de ni! Jag trodde aldrig vi skulle hinna ner på den korta tiden men är man 2barnsmamma klarar man fan det mesta :)
'
Nu sitter vi här hela familjen och myser, eliin är så otroligt underbar och hjälper mig med barnen hela tiden, både med Nikita och Nellie. Just nu går hon omkring och försöker trösta en gnellie så kanske bäst o hjälpa henne ;)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Usch det är jobbigt när man trivs på ett ställe och vantrivs på ett annat. =/

2012-02-14 @ 17:12:12
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: