små förändringar

'
Nikita ska få säng idag så gjorde iordning hennes rum igårkväll och rensade ut ännu mer saker. Hon har verkligen hur mycket leksaker som helst, har lagt undan jätte mycket leksaker, en del som hon fortfarande lekte med men det blev för mycket! När vi flyttar sen någon gång till större så får barna det största rummet iaf :)
'
Det är så mycket jag vill byta ut, eftersom möblerna köpte jag och andré, en del saker vill han ha sen och så, jag vill byta ut det mesta svarta till vitt. Köksbordet och stolarna vet jag inte vad jag ska göra med, tygstolar när man har barn som inte går tvätta var ingen bra idé iaf, dom är riktigt skitiga fast Nikita inte sitter på dom och äter. Funderar på även där att köpa vitt köksbord och stolar istället, men jag älskar verkligen dom stolarna! Men de är ju senare framtidsplaner för pengarna finns liksom inte till de :)

Kommentarer
PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster. Skrev:

Åh va mysigt med Nikitas lilla kök brevid! <3 Mästerkocken!

Så fina flickorna är.

2012-02-06 @ 16:03:42
URL: http://mammasangel.blogg.se/
Thakock Skrev:

Ser fint ut. Speciellt med framtida kockens kök ;)

2012-02-06 @ 17:26:45
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: