Nikita Nellie

Har viljat ha namnsmycke sen Nikita föddes, men har inte viljat lägga ut närmare 1000:- på de, häromdagen kom jag på tradera, 150:- fick jag ge för detta :)
'
Mina fina tjejer, Nikita ligger i Nellies vagn och busar :) ♥
'
Det var idag Nellie var beräknad att födas vilket betyder att hon redan blivit 16 dagar, helt sjukt va tiden går! Jag försöker njuta av tiden nu men det är svårt när Nellie är en skrikbebis och Nikita så otroligt trotsig! Som tur var är Nellie nöjd större delen av dagen, men på kvällen är det skrik skrik och mera skrik som gäller, stackars pluttan!

Kommentarer
Thakock Skrev:

Så fint! =)



Och så sööta dom är!



Ähh, det går snart över allt det dära. =)

2012-02-03 @ 20:01:42
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: