Min kropp

Jag är så förvånad över min kropp, vilken skillnad det är efter Nikitas förlossning och Nellies förlossning. Med Nikita hade jag ont, jag kunde inte kissa utan att tårarna spruta, jag kunde inte sitta ner, jag blödde massor i 8 veckor, magen var degig och putade ut tills jag blev gravid igen. Nu har jag inte haft ont alls, inte ens på bb hade jag ont, jag har slutat blöda, och magen har nästintill blivit platt! Jag har mindre mage nu än jag hade innan jag blev gravid med Nellie. Ja jag är ganska stolt över min kropp, att ha en sån här kropp efter jag fött 2 barn trodde jag aldrig, inte en enda bristning fick jag heller efter Nellie, med Nikita kom dom på tuttarna och låren. Och har dessutom gått ner alla gravidkilon, visst att det bara var 10kg och 6 försvann dom första 3-4 dagarna. Ändå äter jag som en häst, äter precis hela tiden!
'
Min kropp 17 dagar efter förlossingen

Kommentarer
Thakock Skrev:

Inte illa alls! Sån kropp vill jag med ha! =D

2012-02-04 @ 21:02:20
URL: http://briadlover.blogg.se/
PATRICIA - Wiljas Mamma & gravid med lillasyster. Skrev:

Kroppen är verkligen otrolig! <3 Du har haft en sån tur! Önskar mig samma lycka.. Dock vill jag inte rasa som jag gjorde! Men vill att den drar ihop sig håller tummarna :)

2012-02-05 @ 13:49:17
URL: http://mammasangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: