helvetes natt

'
Nellie är fortfarande en skrikbebis, det börjar mellan 18-19 och håller i sig till och från till 00. Magdropparna hjälper lite iaf, de har jag märkt när jag varit hos mamma på kvällen och glömt dom. Igår började skriket vid 19 och hon skrek nästan hela tiden till 00.30, hon somna till ibland men vaknade och skrek igen. vid 3 var de dags igen för skrik, sen vet jag inte vad klockan var nästa gång de va dags för skrik. Nikita har vaknat flera gånger inatt med pga nellies magknip och hjälpt till att massera på hennes mage och buffa henne på rumpan, hon är för fin den lilla ungen. Vid 10 gick jag och Nellie upp, Nikita sov fortfarande och vaknade precis, jag lät henne fortsätta sova eftersom hon fortfarande är lite sjuk och hon behövde nog den sömnen eftersom det inte blivit mycket sömn för någon av oss inatt.
'
Nu ligger lillan nöjd och pratar i babygymmet. ska till bvc idag eller om de va imorgon och då ska jag prata med henne om nellies magknip, för de har verkligen varit körigt i magen på henne inatt och igårkväll.

Kommentarer
Thakock Skrev:

Naww stackars lilla bebis. =( Inte lätt och ha ont.

2012-02-22 @ 11:24:25
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: