(G)Nellie

Ja fy vilken hemsk natt det varit, som tur var har andré Nikita i helgen för den här natten är den värsta jag har varit med om sen jag blev mamma. Nellie vakna vid 2, skrek konstant till 4, vakna halv 7 skrek jag vet inte hur länge, vakna 9.30 och skrek igen. Jag är så otroligt trött så snart går jag och lägger mig igen. Hon hade dessutom jätte svårt att somna nu, hon somnade precis efter ha varit vaken och skrikgnällt sen 9.30.
'
Helst ska hon ligga på min arm medans jag går omkring, då var hon tyst ett tag iaf. Tycker så synd om henne med, så svårt när man inte vet vad det är för hon rapade flera gånger utan att det hjälpte så det verkar inte varit magknip heller.

Kommentarer
Thakock Skrev:

Usch stackars er båda. Förstår du är trött. Du är duktig som orkar. Eller ja, man har väl inte så mkt val egentlingen. =)

Kram!

2012-02-04 @ 21:01:11
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: