en lekdag

Igår var vi hos Zeline och Linnéa och lekte, dom båda ville hålla bebis hela tiden :) Jag trodde Nikita skulle reagera när dom fick hålla Nellie men hon brydde sig inte alls. Det var fullt hus där igår, 5 ungar och 4 vuxna i en liten 2½a :)
'
Linnéa var glad så länge hon fick hålla Nellie, sen blev hon arg! :) Här diskuterar dom näsan :)
'
Zeline känns helt plötsligt så stor, hon höll Nellie under huvudet och var så försiktig med Nellie :)
'
Det är så häftigt, så stora barn vi fått. Dom pratar med varandra och förstår en del va de andra säger. Tiden går ju så himla fort! Jag minns såväl när jag höll Zeline när hon va endast någon månad, och nu är de 3 år sen, kan inte förstå att hon redan blivit 3 år! Och min lilla bebis, har hon verkigen fyllt 2? ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Växer så det knakar =D

2012-02-25 @ 11:04:47
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: