älskar dig

Äntligen har jag fått höra dessa fina ord från min dotters mun :) Häromkvällen sa hon de när jag la henne och igårkväll somnade hon 19.30, vid 00 smög hon sig upp från sängen precis när Nellie börjat skrika, jätte skönt att de börja så sent tyckte jag, inte lika skönt att hon slutade 1.30 och Nikita inte kunde somna om under den tiden, men då sa hon igen äska dig mamma, äska bebis :) Nellies skrik har lugnat sig lite, 3 kvällar ha de börjat 21,22 och igår 00. Men skulle va skönare om de kunde komma tidigare på kvällen och sluta tidigare så jag kan få sova! När Nikita vakna vid 9 imorse gick jag och hämta hennes dvd, gav henne välling och gick och la mig igen, till 11 fick jag ligga och sova och hon satt bredvid och kolla på film, de behövdes kände jag.
'
Mitt vackra barn ville ha vällingen på soffan och somnade där ♥

Kommentarer
Thakock Skrev:

Nawww! Vad gulligt! =D

2012-02-28 @ 18:04:20
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: