3 trötta tjejer

'
Eller 4 kanske det ska stå, eliin ligger och vilar, Nellie sover på kuddar och Nikita sover med benen över mig. Ska snart gå och lägga mig bredvid min stora flicka med, är så trött så trött! Ändå får jag sova 5 timmar ihållande sömn och sen ytterligare 3-4 timmar så klaga på sömnen borde jag ju inte få göra ;) Nellie vaknar oftast bara 1 gång per natt, och det är vid 5, sen somnar hon om och vaknar igen mellan 8-10. Nikita vakna väl 3-4 varje natt och det var inte längesen hon slutade vakna på natten. Nu vaknar hon dock igen när hon börjat sova i sin säng och kommer in och lägger sig hos mig, men innan har jag inte märkt att hon vaknat iaf :)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Tröttatjejer det! =D



Skönt det inte är så mkt vaknande iallafall. =)

2012-02-14 @ 17:22:31
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: