iPhone 4s

Wei har fått hem min iPhone jag beställde förra veckan :) jag är fast! Har viljat ha en iPhone länge nu men med tre abonemanget kunde jag inte motstå. 349 kr i månaden fast pris och telefon på köpet.
'
Sitter i soffan och bloggar från den nu medans båda barnen sover, skönt. Igår va de sovstrejk från båda två, ingen av dom ville sova. Nellie va hungrig men ville inte ha flaska och mjölken i tuttarna va slut och nikita kunde inte somna för nellie skrek. Förut har hon inte haft problem me de men igår, ja då va dom båda förjävliga faktiskt
'
Imorgon åker nikita till andre och ska va hos honom över påsk, men hon fick ett påskägg av mig igår med lite godis i :) som alltid när han har henne tycker jag de är jätte skönt första timmarna men sen saknar jag henne massor!
'
Bilder kommer senare när jag orkar sätta mig vid datorn ;)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Skönt med lite barnledigt...halvt iallafall. =)



Iphone suger ;D

2012-04-05 @ 12:07:42
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: