Vecka 31 (30+0)

9 veckor och 6 dagar kvar tills hon är beräknad, helt sjukt så fort det gått. Kan inte fatta att jag kommit över vecka 30 nu, minns precis när jag gjorde de med Nikita.
'
Mår fortfarande väldigt bra faktiskt, jag vet att nu hade jag problem med svullna onda händer med Nikita, och det kan jag få ibland men inte alls mycket, vissa dagar är värre än andra men för det mesta är dom som vanligt. Mitt högra revben gillar hon fortfarande att trycka in foten under, men hon är för de mesta snäll och bara har den där och inte sparkar på dom iaf :) Hon ligger med huvudet neråt mot mitt vänstra höftben och så ligger hon till höger i magen, de har hon gjort så länge jag kunnat känna av hur hon ligger, hon gillar helt enkelt min högersida.
'
Känner mig fortfarande inte överdrivet stor, magen är knappt i vägen, kommer i mina vanliga kläder så jag slipper leva i andrés tröjor och mjukisbyxor som jag gjorde med Nikita. Och sammandragningarna har lugnat ner sig nu så det känns också skönt. Kan röra mig som jag vill och fortfarande ligga på govlet och busa med Nikita :) Jag har verkligen inget att klaga på när det gäller denna graviditet :)
'
Magen ikväll vecka 30+0
Nikita i magen vecka 30+0, vet att jag var mycket större i verkligenheten men på bild blev magen mini just den veckan :) ♥ Det syns ju att jag fyllde ut byxorna lite mer när jag vänta Nikita ;)

Kommentarer
Thakock Skrev:

Bra att allt går som det ska. =) Skönt ha kunna ha egna kläder. Det lär ju aldrig jag kunna. :P Men det kan det vara värt när man väl blir på smällen. =D



Vi var på Ullared idag...Vi köpte världens sötaste Body med en ludden mumien på =D Gubben bara suckade ;D

2011-11-27 @ 15:28:09
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: